خلیج های شارژ توسط China wholesale instant heating tap نصب شده است که بیش از 2500 بار خالی عمومی را در مکان هایی از جمله خرده فروشان، ایستگاه های خدمات و هاب های حمل و نقل در اختیار دارد. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از یک شارژر معمولی 7 کیلو ولت به صورت رایگان یا سریع 50 کیلو وات شارژر برای هزینه در راستای نرخ بازار است.
Tesco اعلام کرد که این ابتکار بر تعهد خود برای استفاده از 100 درصد برق قابل تجدید تا سال 2030 خواهد بود. بریتانیا بزرگترین خرده فروش  و سازنده آلمانی برای ایجاد یک شبکه شارژ الکتریکی در انگلیس در یک گروه مشترک شده اند. آنها در روز جمعه گفتند خودروهای الکتریکی و وسایل نقلیه دیگر با استفاده از سوخت های جایگزین، حدود 6 درصد از فروش در بریتانیا را به خود اختصاص می دهند و سریع ترین رشد فزاینده فایروال گرم در چین از بازار به شمار می رود و در حال حاضر 22 درصد افزایش یافته است.

گفت که قرارداد منجر به افزایش 14 درصدی تعداد دفاتر پذیرش عمومی در بریتانیا خواهد شد. در این مشارکت،و در طول سه سال آینده بیش از 2400 شاتل الکتریکی را در 600 فروشگاه Tesco راه اندازی خواهند کرد. (منبع)